Sign in to follow this  
Followers 0
Tellu

Uusi Vbulletin foorumi! Mahdolliset virheet ja ongelmat - TÄMÄ VANHA TOPIKKI LUKITTU

558 posts in this topic

Puhelimella vilkaisten ainakin nämä:

-Tapatalk takaisin :)

-Mobiiliteema ja sen käytettävyys suht järkyttävää

Onkos se Tapatalk-tuki muuten tulossa takaisin?

Miten tämän laita on? Itse kaipaan myös, ei ole tullut käytyä kertaakaan kännykällä forumilla tän uuden version jälkeen.

Miten topicin otsikkoa vaihdetaan

Vastaus viitisen viestiä ylempänä.

Ähh, tuli puhelimella laitettua.. Jäi selaaminen väliin.

Onpas tosi typerä homma, esim. myyntiin lisäisin tavaraa, mutta niitä ei saa otsikkoon näkyville..

Mua ärsyttää kun kirjaudun sisään ja olen varmasti kirjoittanut käyttäjänimen ja salasana oikein niin ei hyväksy. Se vaan pukkaa 8/10 kerrasta "Invalid Redirect URL (http://dnsf.org/forum.php)" sama mitä selainta käytän. Onko tähän jotain korjausta olemassa? Tuon viestin tullessa kun klikkaa päivitä sivu ja sen jälkeen lähetä uudestaan niin hyväksyy. Eihän tää nyt kauheen hankalaa ole näinkään, mut ärsyttää silti kikkailla lähes joka kerta..

Täydellä tekstieditorilla ja iPadilla ei voi vastata viesteihin ollenkaan. Ei foorumilla eikä yksityisviestien puolella. On muutettava asetuksista editoria laitteen mukaan. Alennuin lopulta käyttämään peruseditoria, jotta toimii kaikilla laitteilla ja nyt käytössä on vain tuo "kenttä".

Yksityisviestien puolella pitkät keskusteluketjut muuttuvat vielä pidemmäksi, koska yhdellä rivillä on lopulta vain yksi merkki. Saa hieman vieritellä... :)

Punaisella taustalla olevat harmaat ikonit ja olikohan etusivulla jokin tekstikin, niitä ei käytännöllisesti katsoen ole oikein kalibroidulla näytöllä... Vaikka valkeaksi, jos ei muuta. Tai sitten olen värisokea...

Kirjautuminen ei aina onnistu ja jos onnistuu niin kirjautuu ulos harvinaisen usein. Nykyään kirjautumisen suhteen ei ole ollut ongelmia, mutta uloskirjautumisen aikaraja on aika tiukka. Tuntuu sille, että kun töllöä vilkaisee niin jo pirulainen on uloskirjannut.

Otsikon muuttaminen, topicin poistaminen edes myyntipuolelta, näytettävän nimimerkin muuttaminen muuten kuin ylläpidon toimesta. Näkyvän otsikon muuttaminen tuntuisi aika olennaiselle myyntipuolella.

Etusivulle voisi keksiä jotakin, antaa aika huonon kuvan. Näyttää keskeneräiselle, kuten laitteetkin :)

Haku, aiemminkin on ollut merkkirajoitus ja se on pänninyt muistaakseni silloinkin. Voiko sitä pudottaa, että voi hakea myyntipalstalta hieman helpommin. Esim. z32 olisi mahdollinen otsikosta?

Jotain outoa yksityisviestien lukemattomissa. Lukemattomia tuli lisää joka latauksella, sitten ne hävisi? Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi kirjautua ulos. Ei ole tehnyt samaa toiste.

Ja nyt kun yritin vastata tähän niin tuli seuraavaa:

Seuraavat virheet tapahtuvat hakemuksessasi

You do not have permission to perform this action. Please refresh the page and login before trying again.

Kirjautui ulos kirjoittamisen aikana?

Täytyyhän toi oman ilmoituksen otsikko saada sellaiseksi että sitä pystyy muokkaamaan! Nyt pitää sit aina vääntää uus ilmoitus kun tavaraa tulee lisää myyntiin. Laitoin osia vanhaan ilmoon myyntiin, nyt jos ketä ei otsikon kytkin kiinnosta, niin ei ole yhtään tietoinen että mulla on muutakin myynnissä.

Täytyyhän toi oman ilmoituksen otsikko saada sellaiseksi että sitä pystyy muokkaamaan! Nyt pitää sit aina vääntää uus ilmoitus kun tavaraa tulee lisää myyntiin. Laitoin osia vanhaan ilmoon myyntiin, nyt jos ketä ei otsikon kytkin kiinnosta, niin ei ole yhtään tietoinen että mulla on muutakin myynnissä.

Saahan sitä muutettua. Muokkaa viestiä ja sieltä lisävalinnat niin pääsee muokkaamaan.

Saahan sitä muutettua. Muokkaa viestiä ja sieltä lisävalinnat niin pääsee muokkaamaan.
kokeiles johonkin omaan ilmoituksees, ei toimi.

Onko sunnitelmia laittaa tapatalkki toimimaan? Olis aika iso plussa.

Kokeilkaas joku muuttaa topicin otsikkoa. Koitin vähän säätää.

Tapatalkkia ollaan kokeiltu. Mutta siinä on tämän foorumiversion kanssa vähän ongelmia. Kokeillaan sitä myöhemmin.

Kokeilkaas joku muuttaa topicin otsikkoa. Koitin vähän säätää.

Ei toimi.

Oli melko typerä juttu. Löytyi asetus jossa pitää määrittää minuutit kuinka kauan topicin otsikko on muokattavissa. No nyt se on muokattavissa 100 000 000 minuuttia eli sellaiset 190 vuotta.

Yksi asia tympäsee täällä uudella sivustolla. Onko sitten forum-softassa vai missä vika, mutta ei osaa sovittaa noita liitettyjä kuvia? Eli joudut scrollaamaan niitä sivuttain.

Yksi asia tympäsee täällä uudella sivustolla. Onko sitten forum-softassa vai missä vika, mutta ei osaa sovittaa noita liitettyjä kuvia? Eli joudut scrollaamaan niitä sivuttain.

Komppaan samaan. Hieman hymyilyttää kun omassa projekti osiossa vanhalla forum-softalla kaikki kuvat muokattu sopivan kokosiks ja nykyversiossa kuvat helvetin ison kokoisia. Toiseen projektiin liitin muutaman kuvan yhtenä päivänä jotka muokkasin ja siltin tuli isoina?

Miten mä en ole löytänyt yhtään tälläistä kuvaa vielä? Voisko olla selaimesta kiinni?

Miten mä en ole löytänyt yhtään tälläistä kuvaa vielä? Voisko olla selaimesta kiinni?

Mulla selain on mozilla ja näytön resoluutio 1600x1200

EDIT: Explorerilla toimii. Eli vika selaimessa.

Mulla selain on mozilla ja näytön resoluutio 1600x1200

EDIT: Explorerilla toimii. Eli vika selaimessa.

Just meinasin tulla samasta asiasta valittamaan. Läppärillä ilman erillistä hiirtä en näe kuvia käytännössä ollenkaan kun aina pitäisi mennä koko viestin alareunasta scrollaamaan pikkuisen oikealle ja taas ylös katsomaan että mitä näkyy ja toistaa tämä 15 kertaa että koko kuvan saa nähtyä. Mozilla tosiaan täälläkin käytössä mutta enpä sitä ole vaihtamassa tämän takia

Tapatalkkia ollaan kokeiltu. Mutta siinä on tämän foorumiversion kanssa vähän ongelmia. Kokeillaan sitä myöhemmin.

Päivitystä tämän suhteen?? Ainakin itsellä forumin käyttö vähentynyt tuntuvasti tuen puutteessa. Puhelimen/tabin nettiselaimella paljon jäykempi käytettävä, joten Tapatalk olisi ehdoton!

Onkos muuten yksityisviesteistä ollenkaan mahdollista hakea hakusanalla vai enkö vain löydä toimintoa?

Onko tuohon kuvien näkymiseen tulossa mitään uudistuksia? Vai siis pitäisikö mozillan päivittää selaimensa tukemaan meidän foorumisoftaa että kuvat saisi näkyviin? En vaan jotenkin nää sitä tapahtumassa..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0