Sign in to follow this  
Followers 0
Endo

Avautukaa tänne!

3 230 posts in this topic

Posti.... 

Onnistunu hukkaan mun auton osat jonnekkin. Eilen tuli viesti, että on perillä postissa ja tänää kävin hakeen niin ei olekkaan sielä vaikka kone väittää. Eikä oo mikään iso toimipiste, että vois isot osat kovin helposti hukkua päivässä varaston nurkkaan.

Nissani sai leimalla hylsyn kun BCn coileista oli vasen etuiskari ja oikea takaiskari sökönä :/ Johan ne on alla ollu about 60tkm

Etupää olikin tuntunu hieman oudolta viime aikoina, mutta olikin sitten isompaa feelua. Eiku uutta satsia tilaamaan ->

Kivasti päätti photobucket pistää vuosimaksuksi 399.99$ että sieltä linkatut kuvat näkyisi foorumeilla. :mad: Tähän yhtälöön kun vielä lisätään se ettei vanhoja viestejään pysty muokkaamaan niin on aika kuva köyhä toi mun projekti topic.

36 minutes ago, Api(na) said:

Kivasti päätti photobucket pistää vuosimaksuksi 399.99$ että sieltä linkatut kuvat näkyisi foorumeilla. :mad: Tähän yhtälöön kun vielä lisätään se ettei vanhoja viestejään pysty muokkaamaan niin on aika kuva köyhä toi mun projekti topic.

Tässä uusimmassa foorumiversiossa onkin vähän paremmat asetukset tuohon editointijuttuun. Toimiiko nyt? Ei tarvi köyhäillä.

6 minutes ago, TeroLuu said:

Tässä uusimmassa foorumiversiossa onkin vähän paremmat asetukset tuohon editointijuttuun. Toimiiko nyt? Ei tarvi köyhäillä.

No juu, nyt sieltä löytyy editointi nappikin. :)