Sign in to follow this  
Followers 0
-Karppa-

Jyväskyläläisiä bongattu?

105 posts in this topic

Tänään Seppälän Prismassa bongattu nätti violetti S13 mustalla konepellillä, kun laiteltiin traktoriin ilmaa noin 13-14.00.

Sitten Vaajakoskella pyörii sellainen nätti musta S13 ;)

Klubilaisia?

Vs: Jyväskyläläisiä bongattu?

Minä olin violetilla, klubilaisia ollaan :)

Näkikö kukaan kun rullasin keskustan läpi pinkillä primeralla! Luu saattoi olla pihalla ja vitonen silmässä.. miittiä odotellessa ;D

ps. Saattaa ilmestyä vapaille markkinoille tuo peli, todella näyttävä kokonaisuus, onko kiinnostuneita?

Mä näin, aika magee spoileri. Tais olla kaks litranen?

Jännästi nämä suppo1 ja sepi24 postailevat samasta IP-osoitteesta ;D

Näkikö kukaan kun rullasin keskustan läpi pinkillä primeralla! Luu saattoi olla pihalla ja vitonen silmässä.. miittiä odotellessa ;D

En tiedä montako pinkkiä primeraa täällä pyörii, mutta yhden kaksi litraisen näin tänään. Olisko sama? Tarrojen perusteella ilmastoitu GLX-malli. Paskanen mut muuten hieno ;)

Mikäs trolli tää nyt on

Jollain on tylsää, tai sitte monta persoonaa jotka kaikki haluaa kommunikoida toistesa kans! :D

Nisbe, Kyllä nyt puhutaan ilmastoidusta SLX mallista, entiedä oletko lukenut/nähnyt väärin.

Näköjään alkaa tämäkin keskustelu keräämään näitä salaliittoveijareita mukaan. Ymmärrän kyllä jos esim. WTC-iskuista nousee näitä teorioita, mutta sitä en ymmärrä miksi minun nissan omistuksesta niitä tulee?.. ???

No tässä kun on irtauduttu topicista niin voin varmaan kertoa että sain illalla vaihdettua talvigummit alle ja kesän kärsineet GT-Radialit on päästetty talvilepoon. Hakkapeliitalla kohti talvea. Koitan saada muutaman kuvan otettua kun saan auton puhtaaksi. 8)

Nisbe, Kyllä nyt puhutaan ilmastoidusta SLX mallista, entiedä oletko lukenut/nähnyt väärin.

Näköjään alkaa tämäkin keskustelu keräämään näitä salaliittoveijareita mukaan. Ymmärrän kyllä jos esim. WTC-iskuista nousee näitä teorioita, mutta sitä en ymmärrä miksi minun nissan omistuksesta niitä tulee?.. ???

No tässä kun on irtauduttu topicista niin voin varmaan kertoa että sain illalla vaihdettua talvigummit alle ja kesän kärsineet GT-Radialit on päästetty talvilepoon. Hakkapeliitalla kohti talvea. Koitan saada muutaman kuvan otettua kun saan auton puhtaaksi. 8)

Mä ostan autos!!1

No hitto, ihme kiukuttelua. Jos se on näin hankalaa, niin sovitaan etten nähnyt tätä pinkkiä primeraa, niin kaikilla on hyvä mieli! >:(

Se on varma, että tänä aamuna valoissa oli edessä Almera Tino, rekkari taisi alkaa GVS tai CVS. Lisäksi naapuri talon pihassa näkyy välillä hyväkuntoinen valkoinen bluebird. Pitääkin käydä tsekkaamassa joku päivä, että onko turbo versio.

noniin, Kyllä tässä epäilyksistä huolimatta ihan Nissan miehiä ollaan. En vaan nyt saanu kuvia otettua, mutta tässä muutama kuva syksyltä.

http://s1103.photobucket.com/albums/g468/suppo/

Nisbe, näyttääkö samalta?

Harmi kun jouduin riisumaan nuo kevytmetallivanteet talven tieltä pois. Välillä joutuu tinkimään näyttävyydestä turvallisuuden nimissä. Mutta pinkki paketti tosiaan on kaupan!

Jos se oli silloin pari päivää sitten poliisilaitoksen edessä parkissa, niin sitten on sama auto. Jotenkin pisti silmää siinä paikassa ;D Itekin olen vähän tuollaisesta primerasta haaveillut. Varsinkin sellaisesta huippuvarusteilla olevasta mallista. Eikös siinä SLX-mallissa ole kaikki mahdolliset varusteet mitä nyt voi edes keksiä? Ja 2.0 koneessa sen sen verran tehoa, että kerkiää häistä hautajaisiin?

Jopas on juttua täällä ;D

Valkonen r33 bongattu vaajakosken liikenneympyrässä (ihan siististi ajoit, voit tunnistautua!) joskus viime lautanaina, illasta? Kellonaikaa en muista.. :)

Morjesta taas!

Kaikkien bonganneiden harmiksi joudun ilmoitaamaan että tieni kyseisen slx mallin kanssa on päättynyt. Samalla joudun luopumaan tunnuksestani tässä yhteisössä. :o

Mutta sydämeni jäi NISSAN:ille ja :isteille ! ;D

Keljon prisman parkkiksella bongattu nissan cedric(matta musta) aikas komia 8)

löytyykö omistaja täältä

Eilen olin jonottelemassa Lutakkoon pääsyä ja bongailin autoja jotka ajeli ohi. Vähän aikaa meni kun Stagea puhalti ohi vähän ennen kasia, näytti nopeasti katottuna olevan toi myynnissä oleva Autech malli. Kasilta tuli sit musta R33 ja jotain 10 yli kasin punanen säxä. ;D

Edustus kohdillaan siis Jyväskylässä. :)

Eilen olin jonottelemassa Lutakkoon pääsyä ja bongailin autoja jotka ajeli ohi. Vähän aikaa meni kun Stagea puhalti ohi vähän ennen kasia, näytti nopeasti katottuna olevan toi myynnissä oleva Autech malli. Kasilta tuli sit musta R33 ja jotain 10 yli kasin punanen säxä. ;D

Edustus kohdillaan siis Jyväskylässä. :)

Jep, samainen Stagea oli se. :)

^ ajeliko "miettinen" tänään lievestuoreella upolla? :D tuli auto bongattua!

^ ajeliko "miettinen" tänään lievestuoreella upolla? :D tuli auto bongattua!

Kyllä vaan, olin Lissussa pe-iltana peräti ;D

Musta 350z bongattu joskus ysin ja kympin välillä. Pirun siistin näkönen ! 8)

Saatoin olla mä jos oli mustilla vanteilla :)

Juuh! Näin itseasiassa sen kahtena päivänä Jyväskylässä ollessani. 8)