Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
katiska

Minkä näköinen on sinun s13?

1 522 posts in this topic

Tää on tätä Alen tyyliä että "ensin hankitaan vanteet ja sitten etsitään auto johon ne saa sopimaan".

Tää on tätä Alen tyyliä että "ensin hankitaan vanteet ja sitten etsitään auto johon ne saa sopimaan".

Neinei. Eka ostetaa auto, sitte vanteet ja sitten tarpeeks levee korisarja! :D Tyylinsä kullakin, mutta mulla on ollut tälle autolle suunnitelma ennenkuin edes ostin sen. :)

Mua on kusetettu nimim. odotellut tota konepeltiä matkahuollosta jo toista viikkoa... :D

Mua on kusetettu nimim. odotellut tota konepeltiä matkahuollosta jo toista viikkoa... :D

Laitoin sulle viestiä 6.10 (jos sulla 7460 loppuinen numero), jossa kerroin etten saanutkaan vakipeltiä tilalle ja peruin lähetyksen. Viestiin et ainakaan vastannut? Tietääkseni et ole rahaakaan laittanut tännepäin niin taloudellisesta kusetuksesta tuskin kyse? Pahoitteluni jos tästä on sulle vaivaa tullut :(

Ei tullu viesti perille ei, ja hieman leikkimielisesti tuon "kusetuksen laitoin :D Ei se mun maailmaa kaada, eikä ole mitään vaivaa aiheuttanut. Yllätyin vain kun pomppasi eteen tuo pelti vaikka ite odotellut mh:sta viestiä :)

Mulla on tämännäköinen lelu käytössä. Ei se kaunein oo, mutta tuntuu kyl liikkuvan.

Pistetääs tää tänne. Olin pitkään unelmoinut laittavani kuvia omasta Nissanistani tänne saatuani sen kokonaan valmiiksi mutta epäonni auton suhteen ei vaan loppunut, joten luovuin siitä mutta tein siitä pienoismallin itselleni muistoksi. Kyseessä Initial D animesta Akina 180SX RPS13. Jos joskus vielä säxän hommaan niin se on todellakin satakasikymppinen SR koneella.

Lisää kuvia:http://imgur.com/a/adu6V

cdkAreF.jpg

kRWXi0j.jpg

Nää on näitä... Tuli tämä viesti mieleen joten nostellaas tätäkin topiccia! :D

_full.jpg

_full.jpg

Vielähän se moottorin tartteis, mutta eiköhän sekin sinne syksyllä/talvella istuteta. :)

Komia' date=' vanteet kun vielä maalaa ;)[/quote']

Kiitokset! Vanteille on tulossa päivitystä moottoriswapin jälkeen joten en ala noita enää kiillottelemaan/maalailemaan. ;)

Muistaako kukaan kellä oli semmoinen perus punainen s13 jossa musta konepelti/katto/kontti ja kultaiset bbs rs look vanteet, tais olla nettiautossakin jossain välissä? Tehotkin taisi olla siellä +400 hujakoilla jos se jotain tässä auttaa :)

Edited by AK92

P1013021_zpsubtfp620.jpg

Rujo lapsonen

Kenelläs tämä lapsonen nykyään menee? Tuota tuli laiteltua aikoinaan enemmänkin ja onhan sillä menty synnyttämäänkin, hyvin kerkes ja nyt tuo syntynyt täyttää jo 4v :)

Mullahan se on ollut viimeiset pari vuotta. Hyvin pelittänyt... vielä

Josko tälläkin pääsis ens kesänä ratapäiville :) 2 vuoden jälkeen taas pyörillä :D

Datsuni.jpg

1 person likes this

Tällänen tuli joku viikko sitten haettua.

Ensi kesäksi tarvii jotain vanteita kattella.