Jump to content
Sign in to follow this  
Kennedy

Pikaviestien siivousta!

Recommended Posts

Kennedy    1

Joskus aikaisemminkin asiasta laitettu viesti, mutta en löytänyt sitä.

Katselin tuossa juuri tietokantaa.. pikaviestejä on tällä hetkellä melkein 1/4 forumin viestimäärästä.

Forumilla 359368 viestiä joten pikaviestejä on varmaan lähelle 100000.

Suosittelen siis kaikkia hieman putsaamaan turhia viestejä pois. Tärkeät tiedot talteen vaikka itse itsellensä sähköpostia lähettäen tai omalle koneelle.

Pari kertaa historian aikana kuitenkin menetetty ne niin ihan järkevää muutenkin ottaa mualle talteen ;)

Kennedy    1

Vs: Pikaviestien siivousta!

Saa siivota lisää...

Tarkistakaa myös lähetetyt.

Doni    0

Olis kiva jos noi sais itselleen ladattua jotenkin talteen. Kaikkea ei ehdi selaamaan ja varmasti on jotain tärkeääkin tallessa.

Wildchild    0

Jepjep, kaikki poistettu. Jännästi noita kertyny 15 sivua (saapuneet+lähetetyt) vaikka mielestäni aika vähän yv:tä tullut ;D

Kennedy    1

Jepjep, kaikki poistettu. Jännästi noita kertyny 15 sivua (saapuneet+lähetetyt) vaikka mielestäni aika vähän yv:tä tullut ;D

Juuh.. sitä kiertyy.

Ei sitä kokonaan tartte tyhjentää, mutta osa säilyttää viestejä vuosia sillä. Parhaimmillaan tuhansia mitä kuullut. ( mehän ei nähdä määrää muuten kuin kokonais koko, koko viestikannasta. olipas epäselvästi )

Kennedy    1

Hep..

kohta tulee forumin siirto ja olisi taas hyvä paikka siivota kaikki ylimääräiset pikaviestit lähetetyt/vastaanotetut puolelta.

Kennedy    1

Hyvä aika taas siivoilla pikaviestejä.

Niin vastaanotetut kuin lähetetytkin :)

Mai    0

Siinä on vain melkoinen työ alkaa noita käymään läpi yksi kerrallaan, kun siellä on paljon tärkeitäkin viestejä. Saapuneita näyttäis olevan noin 1200kpl. :-X

Varmaan jatkossa kannattaisi poistella turhia viestejä sitä mukaan, kun niitä tulee.

Tem    0

Eikö foorumisoftasta vois vaan lyyä jonkun rajan päälle, vaikka 100? :)

Siinä on vain melkoinen työ alkaa noita käymään läpi yksi kerrallaan, kun siellä on paljon tärkeitäkin viestejä.

Ota viesteistä kopsu mailiin ja filtteröi ne omaan kansioonsa talteen? Pysyy tallessa iät ja ajat ja onpa noista helpompi hakeakin, ku suoraan foorumilta, varsinkin jos noita tuppaa kertyä monesta paikasta. Ei tietty auta jo olemassaoleviin.

Mielipuoli    0

No huh, ainakin saapuneet siivottu. Onko muuten raportoitu ongelmia privaviestien lähetys/saapumisongelmista? Kävi vain mielessä, koska kukaan ei vastaa enää minulle :D

Kennedy    1

Onko muuten raportoitu ongelmia privaviestien lähetys/saapumisongelmista? Kävi vain mielessä, koska kukaan ei vastaa enää minulle :D

Yleinen ongelma.

Ne ei vaan tykkää meistä ja siksi ei vastaa ;D

Kennedy    1

Siivotkaapas taas noita pikaviestejä pois.

vB antaa tallentaa koneelle noita viestejä joten käyttäkää sitä optiota.

Mai    0

Mitäs hemmettiä, mulle on tullut tuonne yv kansioon yli 700 viestiä. Siellä on vanhoja viestejä usealta vuodelta, vaikka olen ne poistanut jo aikoja sitten.

Henry    0
Mitäs hemmettiä, mulle on tullut tuonne yv kansioon yli 700 viestiä. Siellä on vanhoja viestejä usealta vuodelta, vaikka olen ne poistanut jo aikoja sitten.

Sama mulla.

Nippondenso    0

Mistähän mahtaa kiikastaa kun ei tallenna enää lähetettyjä pikaviestejä, asetuksia koitin katsoa mutta en löytänyt mistään kohtaa taikka paikkaa että tallenna lähetetyt, tai sit en vaan taas osaa :)

Weist    2
Mistähän mahtaa kiikastaa kun ei tallenna enää lähetettyjä pikaviestejä, asetuksia koitin katsoa mutta en löytänyt mistään kohtaa taikka paikkaa että tallenna lähetetyt, tai sit en vaan taas osaa :)
.

savecopy.JPG

Weist    2
Eli se oli osaamisesta kii :) kiitoksia!

Eikun löytämisestä ;) Onhan tää foorumi välillä hieman vaikeaselkoinen...

Sign in to follow this