tuokki
Dr. Phil
Klubilainen

Poissa
talviunilla zZzZz
|
 |
« Vastaus #40 : Lokakuu 31, 2008, 00:35:43 » |
|
Tossa omassa on blablabla
Mitkä penkit sulla on tuossa? fk:lta näyttäis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko
Suomen Drift King
Vakkari

Poissa
|
 |
« Vastaus #41 : Lokakuu 31, 2008, 08:19:42 » |
|
Mitkä penkit sulla on tuossa? fk:lta näyttäis. Olikohan avus racing tai joku sellanen. Hinnan muistan, 300E pala uudesta v.-03. Oli silloin kapein penkki rungoltaan mitä löytyi ja sai orggiskiskojen väliin ja tiputettua ihan lattiaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kerhokalustoa: Z32 PHG50
Muita: OPEL MANTA A 2800S -71 12.88s-177km/h DODGE CHARGER 500 -70 CHEVROLET CAMARO "-70" LS3+T56 Drifting kilpuri SUBARU IMPREZA WRX -02 Honda VTR1000 -97
|
|
|
Tontsaa
Klubilainen

Poissa
Pekka11 Gt
|
 |
« Vastaus #42 : Lokakuu 31, 2008, 09:17:23 » |
|
Miten tollasella ratilla pystyy ajamaan? :S
Ei tällä pystykkään. pitää robinhoodista hakea sellainen tuning suojus ratin ympärille niin johan alkaa sujua. Tulee samalla kehästäkin pyöreä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
CLUB RICECUP
TumGlass
|
|
|
Doni
Moderaattori

Poissa
'89 S13 '98 W11 td '94 E38
|
 |
« Vastaus #43 : Lokakuu 31, 2008, 11:07:52 » |
|
Mitkä penkit sulla on tuossa? fk:lta näyttäis. Olikohan avus racing tai joku sellanen. Hinnan muistan, 300E pala uudesta v.-03. Oli silloin kapein penkki rungoltaan mitä löytyi ja sai orggiskiskojen väliin ja tiputettua ihan lattiaan... Kiitoksia, jotain tuollaista olisi hakusessa. FK:t ei oikein oo vakuuttanu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
2 x turbocharged Nissan: 200SX - Primera TurboD - all non-stock.
|
|
|
mikeboo
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #44 : Lokakuu 31, 2008, 12:24:43 » |
|
Pieni vesivahinko autossa. Hyvä syy irroittaa ja pestä tuo lattiahuopa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pikkasen kiihdytin ja itteeni viihdytin.
|
|
|
Mumtsi
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #45 : Lokakuu 31, 2008, 16:35:35 » |
|
Mitkä penkit sulla on tuossa? fk:lta näyttäis. Olikohan avus racing tai joku sellanen. Hinnan muistan, 300E pala uudesta v.-03. Oli silloin kapein penkki rungoltaan mitä löytyi ja sai orggiskiskojen väliin ja tiputettua ihan lattiaan... Kiitoksia, jotain tuollaista olisi hakusessa. FK:t ei oikein oo vakuuttanu. Näyttää ainakin istuinosan perusteella FK:n penkiltä, samasta muotistahan noita on eri nimillä. FK:n vastaava penkki on ainakin paska istua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
- Isi mikä toi on? - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa.. todennäkösesti
|
|
|
andyman
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #46 : Lokakuu 31, 2008, 20:31:31 » |
|
Miten tollasella ratilla pystyy ajamaan? :S nahkarattia tilalle ja ympyrän muotoisella kehällä, ei tommoset kovamuovit oo mistään kotoisin... Muuten kyllä tavanomaisesta poikkeava sisusta, tosiaan rundimittari vähän silmiinpistävä, mutta jos koet sen tarpeelliseksi niin eihän siinä.
Miksi sen kehän pitää olla pyöreä? Paremmin on jaloille tilaa kun on tasainen alaosa,ja ainakin mun mielestä ihan hienokin. Toki ei pyöreessäkään mitään vikaa ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nissan z32tt KTM 250 exc
|
|
|
Ville.T
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #47 : Lokakuu 31, 2008, 21:00:13 » |
|
Turha kommentti mutta... Onhan se niin, että nardin ratti, shakkimatot, bride/recaro penkit on vaan niin IN  Ei mitään muoviosien turhaa maalailua tai vastaavaa. Näin se vaan on  Ykkös sivulla onkin yksi hyvä esimerkki kuva.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
andyman
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #48 : Lokakuu 31, 2008, 21:20:32 » |
|
Turha kommentti mutta... Onhan se niin, että nardin ratti, shakkimatot, bride/recaro penkit on vaan niin IN  Ei mitään muoviosien turhaa maalailua tai vastaavaa. Näin se vaan on  Ykkös sivulla onkin yksi hyvä esimerkki kuva. Voi olla ehkä in,mutta tyylikkäät ne ei ole. Samallatavalla oli karvakin in joskus.Recarot poislukien..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nissan z32tt KTM 250 exc
|
|
|
Mumtsi
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #49 : Marraskuu 01, 2008, 11:16:50 » |
|
Miksi sen kehän pitää olla pyöreä? Paremmin on jaloille tilaa kun on tasainen alaosa,ja ainakin mun mielestä ihan hienokin. Toki ei pyöreessäkään mitään vikaa ole.
Enemmän itse ainakin ratilla ajan kuin ihailen sitä. Eikä mulla ole ongelmia 35cm ratin kanssa jalkojen suhteen. Mikäli ihailee vaan autoaan niin sitten voi laittaa noita pilipalituning ratteja ja jättää ajaminen muille. Miten sitä tilaa on paremmin tasaisella alaosalla, etkö koskaan käännä rattia että yläosa on alaspäin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
- Isi mikä toi on? - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa.. todennäkösesti
|
|
|
datsunpower
Klubilainen

Poissa
Jeesuskin ajoi Nissanilla!
|
 |
« Vastaus #50 : Marraskuu 01, 2008, 12:04:55 » |
|
Enemmän itse ainakin ratilla ajan kuin ihailen sitä. Eikä mulla ole ongelmia 35cm ratin kanssa jalkojen suhteen. Mikäli ihailee vaan autoaan niin sitten voi laittaa noita pilipalituning ratteja ja jättää ajaminen muille. Miten sitä tilaa on paremmin tasaisella alaosalla, etkö koskaan käännä rattia että yläosa on alaspäin? Mahtaa tosiaan olla mielenkiintoinen veivata epäkesko ratilla tosipaikan tullen. Ratti on kuitenkin aika tärkeä ohjaukseen littyvä osa. Jos ratti kääntyisi laidasta laitaan alle kierroksen niin sitten ymmärtää nuo epäkeskot.. ja kulkeehan auto trailerilla vaikka kokonaan ilman ilman rattia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
JPL710 -73 @ ?, RS13 -90 + -91, N13 4x4 -88
|
|
|
Hande
(O=O) GTS4 (O=O)
Klubilainen

Poissa
Kanonball Drift Team
|
 |
« Vastaus #51 : Marraskuu 01, 2008, 12:21:32 » |
|
Mitkä penkit sulla on tuossa? fk:lta näyttäis. Olikohan avus racing tai joku sellanen. Hinnan muistan, 300E pala uudesta v.-03. Oli silloin kapein penkki rungoltaan mitä löytyi ja sai orggiskiskojen väliin ja tiputettua ihan lattiaan... Kiitoksia, jotain tuollaista olisi hakusessa. FK:t ei oikein oo vakuuttanu. Näyttää ainakin istuinosan perusteella FK:n penkiltä, samasta muotistahan noita on eri nimillä. FK:n vastaava penkki on ainakin paska istua. Fk:n penkkejä nähneenä ja istunukkin niissä en mitenkään vertailisi niitä noihin mun penkkeihin. Ne on Anttila ja Viitala silloin ostaneet -03 ja penkit on vieläkin ryhissään  Ja niinkö Mikko jo sanoi ne on kapeat. Iso "luiset" perseet ei näihin mahu. Itse en ole iso "luinen" niin penkit on kuin tehty mulle. Hyvä sivuittais tuki ja asennuksen kannalta ne todellakin menee ihan lattiaa vasten ja kiskot toimii. Noita Fk:n penkkejä ei kyllä ole kukaan minullekkaan kehunu. Ihan hienoja niistä osa on mut siihen se vissiin sitten jääkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorun
Nissan-psykologi
Klubilainen

Poissa
Hitaasti, mutta varmasti.
|
 |
« Vastaus #52 : Marraskuu 01, 2008, 13:39:04 » |
|
Minua melkein kiinnostais nähdä miltä nuo s13 sisustan kiiltävät muoviosat näyttäisivät mattamustana (tai siis ihan maalattuna mustana)... Nykyisiin kiiltäviin jää sormenjäljet ja rasva todella herkästi näkymään ja luutullaki pyyhkäsemällä jää vähän öklöksi...  Ja tollaset kirkkaat värit sisustassa (kuten punainen ja hopea) vaan näyttää niin amisvirityksiltä että ei tosikaan... mahollisimman originaali niin paras minusta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sunny 1.6LX -89, 200sx rs13 -89. Pieni pala foliota auttaa Nissanin oikkuihin.
|
|
|
andyman
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #53 : Marraskuu 01, 2008, 15:47:47 » |
|
Enemmän itse ainakin ratilla ajan kuin ihailen sitä. Eikä mulla ole ongelmia 35cm ratin kanssa jalkojen suhteen. Mikäli ihailee vaan autoaan niin sitten voi laittaa noita pilipalituning ratteja ja jättää ajaminen muille. Miten sitä tilaa on paremmin tasaisella alaosalla, etkö koskaan käännä rattia että yläosa on alaspäin? Mahtaa tosiaan olla mielenkiintoinen veivata epäkesko ratilla tosipaikan tullen. Ratti on kuitenkin aika tärkeä ohjaukseen littyvä osa. Jos ratti kääntyisi laidasta laitaan alle kierroksen niin sitten ymmärtää nuo epäkeskot.. ja kulkeehan auto trailerilla vaikka kokonaan ilman ilman rattia. Oletkos mumtsi ikinä kokeillut tuollaista rattia tositoimissa? Samallatavalla se ohjaus onnistuu,eriasia olisi varmaan jos ratti olisi puoliympyrän muotoinen. Se lisä tila on ainakin joissain autoissa ihan tervetullut,ei välttämättä kaikissa,mutta omassa ainakin ollut ihan jees.vaikka eihän se ole kuin ihan minimaalinen se ero pyöreään. Tässä vielä muutama pilipalituning laite mitä vaan ihaillaan,koska niillä ei voi ajaa ratin takia. Marko Jokisen Divisioona 1 suomenmestaruus auto   Gumpert apollo mikälie tekno änd tuning http://videos.streetfire.net/video/Gumpert-Apollo-Fastest_182470.htmsokerina pohjalla andyn turbo zeta, a.k.a discodatsun  Edit:kuvat ei näkynyt..jospa nyt..
|
Nissan z32tt KTM 250 exc
|
|
|
Mumtsi
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #54 : Marraskuu 01, 2008, 16:53:09 » |
|
  Väitätkö että näitä kahta rattia voi verrata edes samana päivänä? Toinen on muovia ja toinen mokkaa, toisessa on 3 kierrosta ja toisessa 2 kierrosta? Ja kyllä, olen kyseisellä muoviratilla ajanut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2008, 17:00:02 kirjoittanut Mumtsi »
|
tallennettu
|
|
|
|
andyman
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #55 : Marraskuu 01, 2008, 19:17:06 » |
|
Väitätkö että näitä kahta rattia voi verrata edes samana päivänä? Toinen on muovia ja toinen mokkaa, toisessa on 3 kierrosta ja toisessa 2 kierrosta? Ja kyllä, olen kyseisellä muoviratilla ajanut.
Minä luulin että nyt puhuttiin ratin muodosta,itse en ole maininnut sanallakaan materiaalista mitään. Kysyin vaan että mitä huonoa on tasaisessa alaosassa,johon sitten kommentoitte jotain. Puhuttiin siis eriasiasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nissan z32tt KTM 250 exc
|
|
|
tuokki
Dr. Phil
Klubilainen

Poissa
talviunilla zZzZz
|
 |
« Vastaus #56 : Marraskuu 01, 2008, 20:02:48 » |
|
mun vastaus tuohon ratti tsydeemiin on että jos siitä kehästä puuttuu alapuolelta 1-2cm niin se ei haittaa ajoa millään tavoin.sen hokaa samantien kun autolla lähtee ajamaan että ratti on tällainen tällä kertaa.. mä olen tuollaisen ei pyöreän ratin kannalla kun olen niin paksukoipinen! en drifteriin lähtis tuollaista laittamaan mut peruskäytössä toimii ihan hienosti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Dorun
Nissan-psykologi
Klubilainen

Poissa
Hitaasti, mutta varmasti.
|
 |
« Vastaus #58 : Elokuu 08, 2009, 13:31:40 » |
|
On kyl nätti. Mukavan synkkä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sunny 1.6LX -89, 200sx rs13 -89. Pieni pala foliota auttaa Nissanin oikkuihin.
|
|
|
|