Jani / Speedimports
Superdiileri
DNSF-Yhteistyökumppanit

Poissa
|
 |
« Vastaus #1360 : Kesäkuu 15, 2010, 20:54:46 pm » |
|
Jos noi CP / eagle setit sen 200hv/ pytty kestää todistetusti niin eikai ne ihan huonoja voi olla?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
http://carbonetic.wordpress.com/SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin.. ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, Ultralite vanteet,Tech edge laajakaistat,Walbro, CARBONETIC hiilikuitukytkimet ja lukot, Tial, Nismo, HKS, Tomei, SFS performance, RAYS ja monet muut laadukkaat merkit! HUOM!! Myös NISSAN OEM OSAT KAUTTAMME!!!
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1361 : Kesäkuu 15, 2010, 21:03:22 pm » |
|
Jos noi CP / eagle setit sen 200hv/ pytty kestää todistetusti niin eikai ne ihan huonoja voi olla?
No hyvä näin  mäku kerkesin jo luuleen et mulle on myyty paskaa  nojoo... eikai. Mut siis joo ite meen näillä ja kuun viimenen päivä nähdään mitä lukuja saadaan paperille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jani / Speedimports
Superdiileri
DNSF-Yhteistyökumppanit

Poissa
|
 |
« Vastaus #1362 : Kesäkuu 15, 2010, 21:05:33 pm » |
|
No hyvä näin  mäku kerkesin jo luuleen et mulle on myyty paskaa  nojoo... eikai. Mut siis joo ite meen näillä ja kuun viimenen päivä nähdään mitä lukuja saadaan paperille. Varovasti kun ajelee niin ei lennä kotkat pesästä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
http://carbonetic.wordpress.com/SPEEDIMPORTS KY, Viriosat japanilaisiin.. ACT kytkimet, WHITELINE alusta-osat, Ultralite vanteet,Tech edge laajakaistat,Walbro, CARBONETIC hiilikuitukytkimet ja lukot, Tial, Nismo, HKS, Tomei, SFS performance, RAYS ja monet muut laadukkaat merkit! HUOM!! Myös NISSAN OEM OSAT KAUTTAMME!!!
|
|
|
Bloodi
Klubilainen

Poissa
No lag, No power
|
 |
« Vastaus #1363 : Kesäkuu 15, 2010, 21:13:46 pm » |
|
mulla ainakin henk koht nousee niskakarvat pystyyn jos ollaan laittamassa cpn männät ja eaglen veivit, en tiedä miks... :O mut onhan noilla tietysti hintaeroakin vrt tomei tjsp "merkki" tavaraan
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
entinen atletti, nykyinen gotletti
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1364 : Kesäkuu 15, 2010, 21:15:15 pm » |
|
mulla ainakin henk koht nousee niskakarvat pystyyn jos ollaan laittamassa cpn männät ja eaglen veivit, en tiedä miks... :O mut onhan noilla tietysti hintaeroakin vrt tomei tjsp "merkki" tavaraan
Onko auton ovenpieleen sitten kanssa tulossa HKS Greddy Tomei Nismo Sparco ja NOS tarralajitelma?  no ei nyt näillänäkymin ole tulossa.....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1365 : Kesäkuu 15, 2010, 21:19:15 pm » |
|
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole  sehän tässä onkin kun ei ole kun "mutuja" kellään eioo ollu tähänmennessä mitään faktatietoa että noi pysyy läjässä kauemmin kun kuukauden / 1000km.. toki kaiken saa hajalle jos käyttäjässä on vikaa.. Kerta te nyt noin vakuuttuneita olette niin kaippa se pitää tilata sitte janilta cp/eagle setti =D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1366 : Kesäkuu 15, 2010, 23:12:40 pm » |
|
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole  sehän tässä onkin kun ei ole kun "mutuja" kellään eioo ollu tähänmennessä mitään faktatietoa että noi pysyy läjässä kauemmin kun kuukauden / 1000km.. toki kaiken saa hajalle jos käyttäjässä on vikaa.. Kerta te nyt noin vakuuttuneita olette niin kaippa se pitää tilata sitte janilta cp/eagle setti =D Mulla ainaki on kilsoja takana noin 1500, ja hyvin on kasassa  Mä oon ainakin oon tyytyväinen Jampalta ostettuihin osiin. Ja toiseks uskosin että siä on takana kohtuuhyvin kokemusta RB sarjasta...ehkä enemmänki 26puolelta mut ei se alakerta poikkee paljookaan joidenkin Lama sarjasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1367 : Kesäkuu 26, 2010, 18:34:06 pm » |
|
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole  sehän tässä onkin kun ei ole kun "mutuja" kellään eioo ollu tähänmennessä mitään faktatietoa että noi pysyy läjässä kauemmin kun kuukauden / 1000km.. toki kaiken saa hajalle jos käyttäjässä on vikaa.. Kerta te nyt noin vakuuttuneita olette niin kaippa se pitää tilata sitte janilta cp/eagle setti =D Mulla ainaki on kilsoja takana noin 1500, ja hyvin on kasassa  Mä oon ainakin oon tyytyväinen Jampalta ostettuihin osiin. Ja toiseks uskosin että siä on takana kohtuuhyvin kokemusta RB sarjasta...ehkä enemmänki 26puolelta mut ei se alakerta poikkee paljookaan joidenkin Lama sarjasta. Joko oot hajottanu sen vehkees? ootko muuten käyny vielä penkissä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1368 : Kesäkuu 27, 2010, 02:26:04 am » |
|
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole  sehän tässä onkin kun ei ole kun "mutuja" kellään eioo ollu tähänmennessä mitään faktatietoa että noi pysyy läjässä kauemmin kun kuukauden / 1000km.. toki kaiken saa hajalle jos käyttäjässä on vikaa.. Kerta te nyt noin vakuuttuneita olette niin kaippa se pitää tilata sitte janilta cp/eagle setti =D Mulla ainaki on kilsoja takana noin 1500, ja hyvin on kasassa  Mä oon ainakin oon tyytyväinen Jampalta ostettuihin osiin. Ja toiseks uskosin että siä on takana kohtuuhyvin kokemusta RB sarjasta...ehkä enemmänki 26puolelta mut ei se alakerta poikkee paljookaan joidenkin Lama sarjasta. Joko oot hajottanu sen vehkees? ootko muuten käyny vielä penkissä? Eikai tää mihkä hajoo  täydessä tikissä... penkki ens keskiviikkona.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metanord
Vakkari

Poissa
r33&r32
|
 |
« Vastaus #1369 : Kesäkuu 30, 2010, 20:45:10 pm » |
|
Kenties jotain Henk. koht. kokemuksia jonkun autosta ? vai joku mutuillu essolla niin vakuuttavasti. Tuskin _kovin_ moni on sellasta määrää ottamassa tällä foorumilla RB:stä että ei Cp/Eagle setti kestäisi. "Merkki"tavarana kuitenkin noitakin ainakin itse pidän. Tosin jos rahaa on riittämiin niin Onhan se Tomein setti laadukas hyvä paketti. Itsellä ainakaan ei ole  sehän tässä onkin kun ei ole kun "mutuja" kellään eioo ollu tähänmennessä mitään faktatietoa että noi pysyy läjässä kauemmin kun kuukauden / 1000km.. toki kaiken saa hajalle jos käyttäjässä on vikaa.. Kerta te nyt noin vakuuttuneita olette niin kaippa se pitää tilata sitte janilta cp/eagle setti =D Mulla cp:et ja vakiokanget rb25:ssa,eikä edes öljytykkejä,menty pian 2 kautta driftingiä +450 hp tehoilla..eikä ole säästelty yhtään..öljyjä olen vaihdellu.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1370 : Kesäkuu 30, 2010, 20:50:08 pm » |
|
onkohan toi aito greddy rahansa arvonen vai pitääkö tyytyä budjettiratkasuun?? oon yhen kiinasatsin nähny omin silmin ja aika hirveetä jälkeä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bloodi
Klubilainen

Poissa
No lag, No power
|
 |
« Vastaus #1371 : Kesäkuu 30, 2010, 23:11:26 pm » |
|
onkohan toi aito greddy rahansa arvonen vai pitääkö tyytyä budjettiratkasuun?? oon yhen kiinasatsin nähny omin silmin ja aika hirveetä jälkeä...
Noista ollaan montaa mieltä, jotkut on ihan ok tavaraa hintasekseen ja sit on sitä vielä alhasempaa sorttia. Niistä muutenkin taitaa olla pölinää topicissa jos toisessakin. JDM mies ostaa tottakai GReddyn. Suomenmaallakin noita taidokkaita satsin tekijöitä on kuitenkin riittämiin ja hinnatkaan ole lähelläkään samaa luokkaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
entinen atletti, nykyinen gotletti
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1372 : Heinäkuu 01, 2010, 02:49:43 am » |
|
Mulla ainaki kesti cp ealge yhdistelmä penkissä ihan hyvin 1.6bar (varmasti myös enemmänki) ...kytkin ei :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1373 : Heinäkuu 01, 2010, 20:19:08 pm » |
|
Mulla ainaki kesti cp ealge yhdistelmä penkissä ihan hyvin 1.6bar (varmasti myös enemmänki) ...kytkin ei :/
laita käyrää johonkii nähtäväks  mikä kytkin antautu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1374 : Heinäkuu 01, 2010, 20:20:32 pm » |
|
Noista ollaan montaa mieltä, jotkut on ihan ok tavaraa hintasekseen ja sit on sitä vielä alhasempaa sorttia. Niistä muutenkin taitaa olla pölinää topicissa jos toisessakin. JDM mies ostaa tottakai GReddyn. Suomenmaallakin noita taidokkaita satsin tekijöitä on kuitenkin riittämiin ja hinnatkaan ole lähelläkään samaa luokkaa. Onko ehdottaa ketään kuka osais vääntää kunnon satsin mistä ei virtaukset ihan heti lopu kesken? Tietenkin aina halvemmalla mennään jos mahdollista.. mut taitaa olla että tollaseen kiinakamaan en luota =(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1375 : Heinäkuu 01, 2010, 20:28:24 pm » |
|
laita käyrää johonkii nähtäväks  mikä kytkin antautu? Käppyrä on klubipuolella jo... Act extreme 6-lapanen jäykkä sintteri. Pakosarjaa kysele vaikka kkd motorsportista, ei ehkä halvin mutta hyvä vaihtoehto.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1376 : Heinäkuu 01, 2010, 20:34:40 pm » |
|
edittiä, siis imusarjaa meinasin =D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Xenon
Elikkäs enään
Ylläpitäjä

Poissa
WGNC34 Autech
|
 |
« Vastaus #1378 : Elokuu 19, 2010, 17:01:41 pm » |
|
Kumpaa meinaat, 2871:a vai linkissä olevaa 3071:a? Joka tapauksessa kuulostaa pienenpuoleiselta, 2871 on turhan pieni jo SR20-koneeseen joten ei varmaankaan jaksa hönkiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Obi-1 "riisikansan suuri Johtaja" -Filk "Herra 54" -Judas "The gods made Xenon" -Sloganizer
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." -Juha Kankkunen
"Tampere on ihan sekaisin. Yksi haluaa ajaa grippiä farmariautolla. Toinen ostaa automaatti-evon. En tiedä mitä kolmas tekee mutta hullu sekin on. Neljäskin lopetti tupakanpolton ja menee varmaan kohta parturiin. Välttelen koko paikkaa, ties mitä laskevat vesijohtoveteen." -App
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1379 : Elokuu 19, 2010, 17:11:56 pm » |
|
Kumpaa meinaat, 2871:a vai linkissä olevaa 3071:a? Joka tapauksessa kuulostaa pienenpuoleiselta, 2871 on turhan pieni jo SR20-koneeseen joten ei varmaankaan jaksa hönkiä. katos vittu. kämmi sattunut eli tarkotin 3071... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Xenon
Elikkäs enään
Ylläpitäjä

Poissa
WGNC34 Autech
|
 |
« Vastaus #1380 : Elokuu 19, 2010, 17:14:11 pm » |
|
Kumpaa meinaat, 2871:a vai linkissä olevaa 3071:a? Joka tapauksessa kuulostaa pienenpuoleiselta, 2871 on turhan pieni jo SR20-koneeseen joten ei varmaankaan jaksa hönkiä. katos vittu. kämmi sattunut eli tarkotin 3071...  3071 on passeli ahdin SR20:lle n. 400hp tavoitteeseen. RB25:ssa on sitten 25% enemmän tilavuutta joten vähän veikkaan ettei tuollakaan kovin pitkälle päästä... Mutua toki tämäkin kommentti kun ei omakohtaista kokemusta ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Obi-1 "riisikansan suuri Johtaja" -Filk "Herra 54" -Judas "The gods made Xenon" -Sloganizer
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." -Juha Kankkunen
"Tampere on ihan sekaisin. Yksi haluaa ajaa grippiä farmariautolla. Toinen ostaa automaatti-evon. En tiedä mitä kolmas tekee mutta hullu sekin on. Neljäskin lopetti tupakanpolton ja menee varmaan kohta parturiin. Välttelen koko paikkaa, ties mitä laskevat vesijohtoveteen." -App
|
|
|
Gaijin
Klubilainen

Poissa
R33
|
 |
« Vastaus #1381 : Elokuu 19, 2010, 17:56:45 pm » |
|
Yhteen väliin RHD Japan kauppasi pakettia, jossa oli ahtimena GT2835 Pro S, tiedä sitten kuinka HKS on tuota parannellut omasta toimestaan. Pienihän tuokin on, mutta luvattiin 420hp/1.0 bar heräten luonnollisestikin todella alhaalta kun on noin pieni. Tuli tuollaista jopa harkittua, mutta Holset vei voiton..  Tuskin ihan puutaheinää kuitenkaan tarjoavat.. Kaikkihan riippuu tietenkin siitä, mitä on hakemassa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lama will be back... at Season 2011
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1382 : Elokuu 23, 2010, 23:04:21 pm » |
|
Mitäs toi vakiokansi kestää noilla vaikioroippeilla, turvallisesti? Tai edes suht turvallisesti? :O vai pitääkö suosista lähtä jalostamaan? nyt on sitte gt40 varmistunut ahtimeksi..  saas nähä miten toimii...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bateeee
Klubilainen

Poissa
R33 gts-t ROMU
|
 |
« Vastaus #1383 : Elokuu 28, 2010, 17:28:44 pm » |
|
no mä sen pääsen kokeileen mitä se kansi antaa paitsi ei mullakaa iha vakio kansi ole kun tomein poncamit siel. Mutta painetta sinne tuo sit tuo Turboneticsin GT-K 500 kuhan siihe sais sen akselin vain...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1384 : Elokuu 29, 2010, 21:25:46 pm » |
|
noniin tuli tälläinen ongelma kyseessä. holsetin hx35 kiinteellä hukkiksella. eli hukkaportti ei aukea vasta kun 1,5bar paineilla. onko tähän olemassa muuta vaihtoehtoa kun löysempi kello?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Majuri-
Klubilainen

Paikalla
ECR33 -94 lamamalli ;)
|
 |
« Vastaus #1385 : Elokuu 29, 2010, 21:34:53 pm » |
|
noniin tuli tälläinen ongelma kyseessä. holsetin hx35 kiinteellä hukkiksella. eli hukkaportti ei aukea vasta kun 1,5bar paineilla. onko tähän olemassa muuta vaihtoehtoa kun löysempi kello?
no eiks se o ihan hyvä paine 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1386 : Elokuu 29, 2010, 21:38:18 pm » |
|
no eiks se o ihan hyvä paine  nooo tuntuuhan se varmaan hetken hyvältä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ExPReS
Keskiarvoltaan 26v Panomies
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1387 : Elokuu 29, 2010, 22:11:46 pm » |
|
Löysempää kelloa vaan. Sen jälkeen kuulajousella ahdot haluttuun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei ole autoja jotka vetää väärästä päästä, on vain autoja joissa on liian vähän vetäviä päitä
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1388 : Elokuu 29, 2010, 22:12:41 pm » |
|
Löysempää kelloa vaan. Sen jälkeen kuulajousella ahdot haluttuun. jep tarvii varmaan testata ton vakioahtimen kelloa jos sen siihen sais patentoitua kiinni.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1389 : Elokuu 29, 2010, 23:14:48 pm » |
|
Löysempää kelloa vaan. Sen jälkeen kuulajousella ahdot haluttuun. jep tarvii varmaan testata ton vakioahtimen kelloa jos sen siihen sais patentoitua kiinni..  Osta ulkonen hukkaportti? eikös se onnistu silleenkin...? vaikka ahtimessa itessään oliskin hukkis?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Xenon
Elikkäs enään
Ylläpitäjä

Poissa
WGNC34 Autech
|
 |
« Vastaus #1390 : Elokuu 30, 2010, 01:43:25 am » |
|
Pakko kysyä: Mihin tarvitset HX35:a jos 1.5bar on liikaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
RuthlessRicK
Vierailija
Poissa
|
 |
« Vastaus #1391 : Elokuu 30, 2010, 17:29:54 pm » |
|
Onko kellään alu syyläriä r33 gts-t:ssä että vois kertoa mahtuuko toi vakio visko vielä pyörimään vai pitääkö laittaa sähköflekti(t)?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ExPReS
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1392 : Elokuu 30, 2010, 18:00:02 pm » |
|
Onko kellään alu syyläriä r33 gts-t:ssä että vois kertoa mahtuuko toi vakio visko vielä pyörimään vai pitääkö laittaa sähköflekti(t)?
Eikös tuon nyt pysty ihan itse mittaamaankin, ottaa vaan mitan käteen ja mittaa paljonko on väliä flektissä ja vakio jäähdyttimessä. Sitten selvittää miten paksu alujäähy on. Ei nämä jutut aina niin rakettitiedettä ole...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2010, 18:01:50 pm kirjoittanut ExPReS »
|
tallennettu
|
Ei ole autoja jotka vetää väärästä päästä, on vain autoja joissa on liian vähän vetäviä päitä
|
|
|
Gaijin
Klubilainen

Poissa
R33
|
 |
« Vastaus #1393 : Elokuu 30, 2010, 18:11:42 pm » |
|
Mahtuu pyöriin, ainakin sen mallin kanssa mitä HBC21 toimittaa. Tuskin niissä eroja taitaa olla, vaikka olis kalliimpikin malli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lama will be back... at Season 2011
|
|
|
RuthlessRicK
Vierailija
Poissa
|
 |
« Vastaus #1394 : Elokuu 30, 2010, 18:32:14 pm » |
|
Eikös tuon nyt pysty ihan itse mittaamaankin, ottaa vaan mitan käteen ja mittaa paljonko on väliä flektissä ja vakio jäähdyttimessä. Sitten selvittää miten paksu alujäähy on. Ei nämä jutut aina niin rakettitiedettä ole... Ei tällä hetkellä mahdollisuutta päästä tota mittailemaan, joten juuri sen takia sitä kysyinkin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bateeee
Klubilainen

Poissa
R33 gts-t ROMU
|
 |
« Vastaus #1395 : Elokuu 30, 2010, 20:47:05 pm » |
|
maahtuu iha hyvin pyöriin. paksuutta jotain 50mm omassa alu syylärissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1396 : Elokuu 30, 2010, 21:22:09 pm » |
|
Löysempää kelloa vaan. Sen jälkeen kuulajousella ahdot haluttuun. jep tarvii varmaan testata ton vakioahtimen kelloa jos sen siihen sais patentoitua kiinni..  eipä auttanut säädin että hukkaportti aukeaa hieman ennen 1bar. ahtaa silti enemmän... taitaa hukkaportin koko olla liian pieni... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wigi
Vierailija
Poissa
R33 lama
|
 |
« Vastaus #1397 : Elokuu 30, 2010, 21:27:12 pm » |
|
kyseessä avaamaton kone ja ei ole nyt tässä vaiheessa vielä tarkoitus konetta räjäyttää. jos nyt ensilumille kestäis 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
relic
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1398 : Elokuu 30, 2010, 21:31:31 pm » |
|
kyseessä avaamaton kone ja ei ole nyt tässä vaiheessa vielä tarkoitus konetta räjäyttää. jos nyt ensilumille kestäis  turhaa laitat ees kiinni.. :S
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ExPReS
Klubilainen

Poissa
|
 |
« Vastaus #1399 : Elokuu 30, 2010, 21:43:30 pm » |
|
Löysempää kelloa vaan. Sen jälkeen kuulajousella ahdot haluttuun. jep tarvii varmaan testata ton vakioahtimen kelloa jos sen siihen sais patentoitua kiinni..  eipä auttanut säädin että hukkaportti aukeaa hieman ennen 1bar. ahtaa silti enemmän... taitaa hukkaportin koko olla liian pieni...  Millä pakopesällä tämä on? Älä nyt sano että jollain kasin tai kympin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|